niedziela, 20 lipca 2014

Liebster Award

  Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz blogi, warte tytułu "Liebster Blog Award".  Informujesz autorów bloga o tym. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
 
 
1. Twitter vs. facebook
 Raczej Facebook.
 
2. Ulubiony aktor/aktorka ?
*najgorsze pytanie na świecie* Musiałabym się zastanowić :(

 3. Jaka jest twoja ulubiona potrawa ?
 Spaghetti? Albo coś z kuchni włoskiej :)
 
4. Czy cieszysz się, że 22 lipca pojawi się w sprzedaży nowa EP-ka R5 ?
 Oj tak! Czekam niecierpliwie!
 
5. Jaka jest twoja ulubiona piosenka z LOUDER'a ?
 *drugie najgorsze pytanie na świecie*  One Last Dance i Fallin' For You. No ale kocham też If I Can't Be With You i to Pass Me By, szczególnie w tym wykonaniu.
 
6. Jak dowiedziałeś/aś się o zespole R5 ?
 Haha to jest dosyć śmieszne, bo kiedyś usłyszałam Ready Set Rock na jakieś dyskotece dla dzieci, wiecie miałam może 10 lat? I potem szukałam tej piosenki i słuchałam jej do upadłego, a dalej to już szybko poszło. Jejku pamiętam, wszyscy byli tacy mali! Dobre czasy...
 
7. Gdzie miałaś okazję być za granicą ?
 Anglia, Niemcy, Francja, Grecja.
 
8. Jakie masz jeszcze plany na tegoroczne wakacje ?
 Anglia i Włochy!
 
9. Jaki jest twój ulubiony smak lodów ?
 Miętowe!
 
10. Wolisz jeść pizzę na mieście, czy zamawiać do domu ?
 Zależy, ale raczej w domu.
 
11. Byłeś/aś na koncercie R5 w Warszawie ? Albo na jakimkolwiek ich koncercie ?
 Byłam byłam!

Moje pytania:
 
1. Ulubiony odcinek Austina & Ally i dlaczego?
2. Masz zamiar obejrzeć Teen Beach Movie 2 ?
3. Ulubiony piosenkarz (spoza R5)
4. Wolałaś kiedy Ross miał krótsze, czy dłuższe włosy?
5. Rzecz bez której nie wychodzisz z domu?
6. Wolisz się obudzić wcześniej czy iść później spać?
7. Opisz siebie w trzech słowach
8. Morze czy góry?
9. Ulubiona piosenka R5?
10. Co jest dla Ciebie wyznacznikiem dobrego opowiadania?
11. Twoja największa wada...?

Bardzo dziękuję Julce za nominację i zapraszam już niedługo na kolejne rozdziały :)

2 komentarze: