środa, 30 stycznia 2013

Po prostu...

Jezuuu brak mi słów. Tyle miłych komentarzy, nawet że powinnam napisać książkę, że mam piękny styl i lekko sie czyta moje opowiadania. Filmik http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1BBHW5n-LDM -boski <3 Still waiting for Auslly.

No po prostu balsam dla moich oczu i serca. Tak się cieszę, że jesteście ze mną i doceniacie to wszystko. Nie wiem co bym bez Was zrobiła :*** Dziękuje z całego serca <3


NO I ODWIEDZINY NASZEGO BLOGA PRZEKROCZYŁY 3000! 

aż nie wierzę! Tak się wzruszyłam jak nigdy ;________; <3

xoxoxoxoxoxooxxooxoxoxox Dusss. 

ACHHH I DZISIAJ DODAJĘ ROZDZIAŁ! BĘDZIE MYŚLĘ WAM SIĘ PODOBAŁ <3

Boooże, ale się cieszę rany ;_________;

5 komentarzy:

  1. Cieszę się twoim szczęściem !! Czekam na następny rozdział !! Sprawdzam blog co 10 minut ; D Tak mnie ciekawi co dalej z lili harper i rossem ; D Masz taki talent ,że szoook !!!! Bedziesz pisarką ♥ Fajnie ,że spodobał Ci się ten filmik !!! czekam z niecierpliwością . ;*;*;*;*;*;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Poleciłam tę stronkę innym fanką rossa ! Uwielbiają cię ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolezanka napisala mi o tym blogu ! jest taki zajeeedwabisty , jesteś super pozdroo ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kooochaaaam Cię ! O kt. godz bd nowy rozdział ??

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten moment mi tak utknął w głowie , dez ( nie wiem jak to sie pisze ) mówił do Rossa "Stary to jest bro , Bardzo nie fair " Cały czas to mówimy z przyjaciółką z dziwny akcentem ! UWIELBIAM CIĘ .

    OdpowiedzUsuń