niedziela, 23 grudnia 2012

Taka smutna notka...

Rozumiem, jeśli teraz będziecie na mnie źli, obrażeni, wściekli i tym podobne, ale niestety jestem zmuszona na jakiś okres czasu (nie wiem jaki, nic nie chcę obiecywać,) zawiesić drugiego bloga -http://allyouneedislovestory.blogspot.com/ . Po prostu chwilowo mam brak weny i pomysłów, czasu też mniej. Blog Heard It... będzie szedł, mam nadzieję pełną parą. 

Przepraszam Was za sytuację, ale stwierdziłam, że jednak dwa blogi to na razie za dużo dla mnie. Nie bądźcie źli rozumiem co to dla Was znaczy, ale jeśli pojawią się komentarze z groźbami typu 'jak zawiesisz bloga to to i tamto ci zrobię' -wtedy automatycznie bloga USUWAM.

Z wyrazami szacunku

Dusss

1 komentarz:

  1. Rozumiem :)
    Ja poczekam, rozumiem cię dobrze. Ja też prowadziłam 2 blogi i rozumiem , że jest ciężko.

    OdpowiedzUsuń